Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Θεέ μου, φύλαγέ με από τους φίλους, γιατί τους εχθρούς μου τους ξέρω

Παρουσίαση ρητών και γνωμικών προς σκέψη…

Όχι ακριβώς ευχάριστο διάλειμμα, αλλά διάλειμμα…

Ξεκινάμε:

- Θεέ μου, φύλαγέ με από τους φίλους, γιατί τους εχθρούς μου τους ξέρω. ( Β. Ουγκώ )

- Καλύτερα να μην ισχύει το «ουδείς αναντικατάστατος». Στην περίπτωση, που ισχύει, δε θα πάρετε προαγωγή ποτέ, αφού δε θα υπάρχει κάποιος ικανός για τη θέση Σας! ( Μέρφυ )

- Το πόσο διαρκεί 1 δευτερόλεπτο είναι σχετικό κι εξαρτάται από τη μεριά της πόρτας της τουαλέτας, στην οποία βρίσκεστε! ( Μέρφυ )

- Πρέπει να σιωπήσεις η πρέπει να πεις και καλύτερο από τη σιωπή. ( Πυθαγόρας )

- Δε θυμόμαστε μέρες… Θυμόμαστε στιγμές! ( CESAR PAVESE )

- Δαπανηρή ιδέα ο βίος. Ναυλώνεις έναν κόσμο για να κάνεις το γύρο μιας βάρκας. ( Kική Δημουλά )Θ

- Η τύχη σου χτυπάει την πόρτα μία φορά. Δυστυχώς, η ατυχία έχει περισσότερη υπομονή! ( Στέφανος Π. )

- Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος! ( Ηράκλειτος )


Αυτά για αρχή σήμερα!

Θα Σας γράφω διάφορα όσο συχνότερα μπορώ κι όσα θυμάμαι ή διαβάζω…

Στόχος μου δεν είναι να τα αποστηθίσετε… Στόχος μου είναι να τα σκεφτείτε.

Μετά τιμής,

Δεν υπάρχουν σχόλια: